blod svett och tårar

den här natten har varit ett helvete.. igår hade jag och amanda damp som vanligt.. så jag lyckades svälja två magneter så jag vart inlagd i linköpnings sjukhus, jag fick slangar i näsan,magen och armväcket.. usch!!!
ahhaha och jag och amanda som garva när jag svalde dom -.- sen blev jag rönkad typ 4 gg och sen sövd. när jag vaknade efter typ 2 timmar så hade dom gått ner med en fet slang ifrån munnen ner till tarmarna med en sax och massa, och sen fick jag reda på att dom inte hade fått upp magneterna och dom vet inte om dom sitter ihop, om dom inte gör det och ena magneten fastnar på ena sidan om tarmen och den andra på den andra sidan kommer jag säkert dö eller nått så det är bara att hoppas på det bästa!
hahah rolig början på lovet fast nej!:(
kommer bilder från dagen/natten sen..

Kommentarer
Postat av: matilda din bänkompis . c:

vi grät i skolan för dig. <3

hoppas det blir bra. c':

2011-04-15 @ 21:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0