mli gästbloggaaar!

tänkte blogga lite åt asta,för hon är så himla lat .. ;)
har inte gjort så mycket idag faktist, firade min kusin som fyller 9 år. 
sen åkte vi vidare mot donken o käka glass,och hamnade tillslut hemma hos pappi!
men nu när jag ändå bloggar här,tänkte jag passa på o skriva lite till min astis .. går det bra? 
synd,du kan inte säga så mycket.. haha, flåt ; 
gumman,vet att det har hänt mycket på sista tiden,men tackar gud för vi tillsist förstod varandra. 
bara så glad över att du är min vän,du är så fin på alla möjliga sätt. 
Underbara tjejen,som bara du kan va,söt som bara du kan va,gullig som fan är du också!
älskar dig i ton, mer än du kan förstå min skatt!
/ puss ♥
titta gärna in på min blogg också http://emelievafan.blogg.se 

får ett par bilder också. cyaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0