-

I'm lost without you, I can not be without you, I love you
det går inte att beskriva vad jag känner för dig,jag älskar bara dig och jag hoppas du förstår.
du är allt och mkt mer! jag kommer alltid finnas där för dig.
när du ser på mig då stannar tiden,att titta på dit leende är som i drömmen.
du och jag föralltid nått jag hoppas på,
det är du som får mig att må bra och det är du som har fått mig att förstå vad riktigt kärlek är..
jag är lyckligast med dig! det är du som får mig att le och skratta på riktigt!
kristian rickard issa, du betyder mest för mig!♥

Kommentarer
Postat av: Nicole

<3 blir alltid glad av att läsa "kärleksförklaringar"

2011-08-10 @ 08:57:37
URL: http://nickys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0