sanna har 110% rätt!!

drömkillen!

drömkille ska vara en kille som är väldigt charmig och flörtig av sig. Man ska känna som att det är första  gången man ser honom varje gång och man ska bli helt pirrig och skakig av att se honom. Han ska också kunna visa upp mig för sina vänner och kunna visa upp att "hon är min,titta men inte röra" ungefär. Sånt älskar jag!  Jag ska kunna känna mig säker med honom också , det är skitviktigt om man frågar mig. Min kille ska också ha gudomliga ögon,ett fint léende och ett skratt som får mig att smälta. Jag faller mycket för utséendet , det måste jag erkänna. För det är ju utsidan som ger insidan en chans. Jag älskar också när killar har en bra klädstil , så klär du dig snyggt så är det bara att ringa mig !  Jag tycker också att min pojkvän ska vara längre än mig , helst äldre också eftersom jag är mycket mognare än killar som är lika gamla som mig. Så det är väldigt svårt att hitta en jämngammal kille som är mogen faktist.
Men det var väl hur min drömkille ska vara och se ut , jag tror att jag fick med det viktigaste.

tryck HÄR för att komma till hennes blogg!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0