this love will die with me

 

Visste du...
att jag vill ha: min pojkvän föralltid♥
att min senaste kyss: va med krille
att jag pratar: normalt
att jag inte gillar: folk som håller på med andras killar
att jag avskyr när folk snackar: skit
att kärlek är: underbart
att jag gillar att: va med min pojkvän och vänner
att jag alltid kommer att: va brunett
att jag är hemligt förälskad i: ingen
att sist jag grät var: -
att min mobiltelefon är: sämst
att när jag vaknar på morgonen: är det koko jag tänker på
att innan jag går och lägger mig: är det koko jag tänker på
att idag har jag: vart i skolan,bakat med mormor och chillat med mandy
att jag just nu tänker på: koko
att ikväll ska jag: duscha,sova
att imorgon kommer jag: dra t skolan
att jag hoppas: att vi har godis hemma

 

 

Har du..
någon som förstår dig: ja
någon som du saknar: aa
någon som du hatar: ja
vem pussade dig senast: morfar
vem kramade dig senast: mamma
vem ringde dig senast: pappa
vem var hemma hos dig senast: amanda
vem ringde du senast: mamma
vem var du hemma hos senast: amanda
har du några kärleksproblem: nej
har du pratat med någon idag: yes
har du gråtit idag: nej
har du skrattat idag: ja
Jag...

 

är singel: nej
svär ofta: nerå
sjunger i duschen: aa
skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan: nej
skrattar åt dina egna skämt: ja
skulle göra plastikoperation och det var ofarlig och gratis: kanske
Har du...
piercingar: öronen
syskon: aa
jobb: nej
för många vänner: nej
rymt hemifrån: nej
färgat håret: aa
bra självförtroende: nja
sagt "jag älskar dig" till någon: aa
varit kär: jap
gjort något olagligt: ja
somnat i skolan: ja
brutit ett ben: ja
tappat bort mig i min hemstad: tror inte det
sett en fallande stjärna och önskat: nej 
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: aa
smugit ut utan lov: nej
en hemlighet som ingen annan vet: nej
sovit en hel dag: nej
somnat gråtande: mm
hånglat med två personer eller mer på en kväll: nej
blivit generad inför folk: ja
ätit musslor: nej
varit på en festival: ya
färgat ditt hår svart: ja

Vad...
längtar du mest till just nu: koko
ska du göra i helgen: älskling
har du för kläder på dig: mjukis och linne
gjorde du igår: älskling
ska du göra i sommar: massa
åt du senast: ett äpple
har du för mobil: xperia
vad köpte du senast: tuggumi 
skulle du gjort om du såg ett lik i skogen: panik

Vem/vilka...
slog du senast: mandy
fick du sms ifrån senast: mamma
pratade du med: mandy
skulle du kunna göra allt för: familj,koko,vänner
var du med senast av det motsatta könet: koko
kan du lita mest på: koko,mandy,mamma
vet mest om dig: koko,mamma
sov du tillsammans med senast: amanda

Allmänt...
Har du någonsin pussat en groda: nej
kan du hjula: ja
bitar du på naglarna: ibland
är du emo: ja HAHAHAHHA SKOJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;););););):)
vad skulle du göra om du vann en miljon: dra till stan
skulle du kunna hoppa fallskärm: nej
har du sjungit inför publik: familjen;)
är du hungrig: nej
är du blyg: ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0