you are to me, baby

Du är det underbaraste i mitt liv och det bästa som någonsin har hänt mig. Jag har blivit så lycklig med dig, du förstår inte.. jag gråter ofta för att jag är så rädd att förlora dig, jag skulle aldrig va mig själv igen.. du har fått mig att inse vad äkta kärlek är, utan dig är jag ingenting. Du är allt jag behöver! Jag får tårar i ögonen när du säger att du älskar mig. Jag är så lycklig med dig, det är så underbart att du är min och jag vill att du alltid ska vara det. Du betyder så mkt för mig och du är den jag verkligen litar på. Om jag har nått att berätta så säger jag det till dig. För jag vet att det alltid stannar mellan oss. Du är världens finaste! Jag ska kämpa för att du ska stanna hos mig, ingen ska ta din plats, ditt namn står i mitt hjärta och det kommer alltid att vara där. Du är som min allra bästa vän, jag kan säga allt till dig men på samma gång är du mitt livs kärlek. Jag är så rädd om dig! Alltid innan jag ska sova ligger jag och tänker på alla minnen vi har tsm, 8 månader har du vart min! Vi har upplevt våren tillsammas och då va vi nykära!, vi har legat i badkläder på stranden och hållt om varandra, vi har stått i spöregn och pussats, legat i sängen och myst och så mkt som vi har skrattat, med dig kan jag verkligen vara mig själv. Jag vill att du ska bli min framtid, du ska bli pappa till mina barn. Glöm aldrig att jag alltid kommer finnas där för dig, vad som än händer eller har hänt, och glöm aldrig mig! 1/3-11, älskar dig nu,då och föralltid!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0